13 תשובות
שואל השאלה:
רותם מה קשור כישוף זה עגילים
אנונימי
וואי וואי חחח הפוך אליקס זה הכי לא כואב, טרגוס וספטום זה כואב פיצוצים
אני יודעת שזה עגילים! פשוט אם אומרים את זה מהר זה נשמע כמו כישוף xd
שואל השאלה:
ועגיל בגבה זה כואב?
אנונימי
*הליקס ומה קשור כישוף אמאלה
וזה עגילים במקומות רגישים, וזה מסוכן אם את לא עושה אצל מישהו מקצועי:) תעשי בחנות פירסינג אנשים שמה מומחים וגם אז יכול להיות שיהיה לך מוגלע או משהו.. אל תקחי את הסיכון לדעתי
שואל השאלה:
אני בן חחח אז לעשות הליקס או עגיל בגבה או שהכי פשוט עגיל באוזן?
אנונימי
עגיל באוזן זה בין הלא כואבים
אני אישית אוהבת בגבה ואליקס אזז
רק הליקס יפה לבנים
כל השאר העגילים לבנים זה סתם כל המתהלבים
הליקס ממש לא כואב
זה מרגיש כמו עגיל רגיל אבל אסור בשום פנים ואופן לעשות עם אקדח רק עם מחט!
אקדח זה גם לא חוקי חוץ מבאוזן
לא לעשות. לפי דעתי זה לא מושך או עושה ממך משהו מיוחד.
זה כאוב בהתחלה ועובר..
כל עגיל זה מסוכן כי כל עגיל יכול להזדהם ולגרום נזק.
טראגוס וספטום לא ממש כואב אבל אליקס כואב, לא הרבה.
רק לקרוא את זה עושה לי צמרמורת! נשמע כמו כישוף..