4 תשובות
לא, אם כבר צריך להוציא חוק שמי שרוצה להשלים בגרויות בגיל מאוחר יותר, לא יצטרך לשלם עליהן.
ממש לא
לא, כי זו החלטה אישית עם מישהו רוצה לעשות בגרות או לא
לא