3 תשובות
אני בדיוק במצב הזה.. אני פשוט משכיה את החיים ועושה מה שאני יכולה ולא מצייאשת
בדיוק מה שקורה לי עכשיו, ועוד אצלי זה התקופה הכי חשובה, שנייה לפני התיכון.
תרגע מלימודים קצת יום יומיים, ואחר כך תסדר לך את כל הדברים שאתה צריך להשלים או סתם לחזור עליהם, ותסדר לך בזמן את זה, תעשה את זה בלי להתעצל, אם אתה צריך תיקח מורה פרטית או אפילו סתם חבר או ידידה שיכולים לעזור (:
בהצלחה
המון מורים פרטיים, לחרוש כל היום ולא להתייאש אף פעם.