3 תשובות
חשבי אם כך הית רוצה שיינחמו אותך ! נראה לי כי המינמום זה טלפון שלא לדבר על ביקור ניחומים. כמובן שהכל תלוי בקרבה ובנסיבות (|"שבעה בחול" וכו')
לא מנומס בכלל. לפחות להרים טלפון
אורנה
שלום תמר,
שליחת מייל להשתתפות בצער על אדם שנפטר איננה מנומסת משום שהיא מצביעה על ריחוק ועל העדר איכפתיות אמיתית.
המינימום הוא להתקשר. הכי טוב זה לבוא לזמן קצר לבית הנפטר כדי להראות שבאמת איכפת לך.
שליחת מייל להשתתפות בצער על אדם שנפטר איננה מנומסת משום שהיא מצביעה על ריחוק ועל העדר איכפתיות אמיתית.
המינימום הוא להתקשר. הכי טוב זה לבוא לזמן קצר לבית הנפטר כדי להראות שבאמת איכפת לך.
באותו הנושא: