4 תשובות
פשוט מפסיקה לאכול ועושה כל מה שבא לי חוץ מלאכול, כי בסופו של דבר ההרגשה הזאת תעבור.
הולכת לנוח ומעסיקה את עצמי.. בדרך כלל טלוויזיה
קורה לפעמים.
פשוט הולכת לנוח - התחושה הזו עוברת עם הזמן.
אם זו ממש בחילה, שותה מים, נושמת עמוק ונחה.
פשוט הולכת לנוח - התחושה הזו עוברת עם הזמן.
אם זו ממש בחילה, שותה מים, נושמת עמוק ונחה.
שותה כוס מים או תה, נשכבת על הספה ורואה האנטומיה! או שזו רק אני?
זו פשוט הרגשה שעוברת, זה קורה.:)
זו פשוט הרגשה שעוברת, זה קורה.:)
באותו הנושא: