קניתי היום גלאקסי 3. הורדתי את התוכנה GO LOCKER כדי שיהיה לי מסך נעילה אחר אבל משום מה המסך נעילה של הגלאקסי עצמו, לא נעלם וזה גורר שני מסכי נעילה כדי להגיע למכשיר. איך אני מבטלת את מסך הנעילה המובנה של גלאקסי לחלוטין? ניסיתי דרך אבטחה וזה פשוט עשה מסך שחור עם הזזה.