4 תשובות
פשוט תהני מכל רגע ותהיי פתוחה וחברותית.. אם את ממש לחוצה מהקטע של הלבד אז לכי עם אחותך או עם חברה טובה..
אנונימיתת
היית פעם הסאמר סקול?
אני טסה השנה לקיימברידג':))))
איזה מחזור את?
היי יש מצב אנחנו מדברות בהודעות. גם אני רוצה לנסוע ואני במצב בדיוק כמו שלך.