3 תשובות
אני היחידה שאוהבת לעשות בדיקות דם?
ועם המזל שיש לי יש לי עוד יומיים 5 מבחנות..:)
לא כואב, לא מתעלפים, קצת כואב אחרכך לכמה שעות, אבל כלום..
זה ממש לא מפחיד.
ועם המזל שיש לי יש לי עוד יומיים 5 מבחנות..:)
לא כואב, לא מתעלפים, קצת כואב אחרכך לכמה שעות, אבל כלום..
זה ממש לא מפחיד.
גם אני חשבתי שזה ממש כואב.. אבל שעשיתי בסך הכל מרגישים דקירה קטנה.. באמת שזה לא כואב כמו שאת חושבת!
זה שטויות אני עושה כול חודש
באותו הנושא: