4 תשובות
אני לומדת רק מחר ויוצאת לחופש...
השאלה איפה אתה לומד...
אני יצאתי לחופש כבר היום...
אני יצאתי לחופש כבר היום...
אני לומדת גם מחר וגם בשישי.. ):
תכנית בשישי לא ממש לומדת, מחלקים לשכבה שלי (ט') את התעודות ^^
תכנית בשישי לא ממש לומדת, מחלקים לשכבה שלי (ט') את התעודות ^^
לומדים גם בשישי
באותו הנושא: