3 תשובות
לא.
על אותו עיקרון שעכשיו אני בכיתה י', והיה לי קשה לצאת עם מישהו בכיתה י"ב.
על אותו עיקרון שעכשיו אני בכיתה י', והיה לי קשה לצאת עם מישהו בכיתה י"ב.
אנונימיתתת
כן, כולה שנתיים הפרש..
באותו הנושא: