4 תשובות
ללכת לקבר שלה לכתוב לה ברכה לדבר איתה
ואפשר אולי להניח בלונים
ואפשר אולי להניח בלונים
שואל השאלה:
תודה
תודה
את יכולה לבקר את הקבר שלה.. ולדבר איתה, לספר לה את כל מה שאת מרגישה.. אני בטוחה שהיא שומעת אותך:) תהיי חזקה!
אנונימי
שואל השאלה:
תודה:)
תודה:)
באותו הנושא: