4 תשובות
שואל השאלה:
תודה
תודה
נכנס שבת, אי אפשר בגז.
אין לך דוד? ואמור להיות מים חמים הרי היה יום חם!
וכן את יכולה לחמם במיקרו
אין לך דוד? ואמור להיות מים חמים הרי היה יום חם!
וכן את יכולה לחמם במיקרו
אפשר לחמם מים במקרוגל אבל בזהירות. אפשר גם על הגז.
על הגז
באותו הנושא: