3 תשובות
שואל השאלה:
ושעווה זה בסדר לעשות?
ושעווה זה בסדר לעשות?
אני לקחתי רואקוטן במשך 11 חודשים, ועשיתי ספורט, למרות שרשום בעלון שזה עלול לגרום לכאבי שרירים.
יאחות גם אני לוקחת ריקוטאן ועושה ספורט (בין היתר זומבה)
אין קשר בין הדברים למזלנו: )
אין קשר בין הדברים למזלנו: )
באותו הנושא: