5 תשובות
ממליצה על care
גם אני עשיתי בפרורפורציה ואני ממש מרוצה! זה כבר מעל שנתיים שאני עם תוצאות טובות מהם
אנונימי
חברה גדולה! והטבות וזה זול מלאי תפרטים ויצרו איתך קשר!
אל תפספסי!

http://www.pelozen.co.il/landing/esme/667330
אנונימי
שלום,

אני קרובה לסיום הטיפולים בפרופורציה, קיבלתי יחס מעולה לאורך כל הדרך, נעניתי בכל בקשה או שאלה בחיוב ובחיוך, אני חלקה ונגמר הסיוט של הגילוח.

ממליצה בחום על פרופורציה!
אנונימי
שלום,
אני בדיוק עמדתי בדילמה הזו ובסוף החלטתי לבחור פרופורציה. אני מאוד מרוצה מהכל.