5 תשובות
אולי היא נוצרה בגלל שהקוביות גורמות לך לחייך בצורה טיפה שונה ככה שאפשר לראות גומת חן
גומות חן נוצרות בגלל עיוות של שריר בפה, לא בגלל "שחסר בשר" או מה שלא אמרתם... נולדים עם זה בדרך כלל..
אני חושבת שזה שינוי הורמונלי. כמו שבגיל כזה לפעמים משתנה צבע עיניים וכאלו..:)
שואל השאלה:
אז אין נוצרה לי פתאום גומה?
אנונימית
חחח לא:)
גומת חן נוצרת מזה שבלחיים חסר טיפה בשר בתוך העור (לא חסר.. כאילו, יש פחות) ואז יש חור כזה.. ;)