5 תשובות
בחיים יש לנו כלים להתמודד עם כל סיטואציה הנה 2 משלי:

1. יש משפט שאומר:
להתעצבן פירושו, להעניש את עצמך על טיפשותם של אחרים.
במילים אחרות לפעמים אני מאפשר לעצמי פשוט לשחרר

2. אם זה ממש מפריע לי, אני שואל את עצמי שאלות.
על איזה נקודה הוא לחץ? האם באמת יש לי בעיה בנושא? אם כן האם זה הזמן לפתור אותה? וכ'ו
תמיד יש את האופציה לבחור שלא לבחור (זו גם סוג של בחירה).
במילים אחרות אני מנתב את הכעס שלי בכדי לבחון את עצמי.
אף פעם אל תיקח ללב מאנשים שאתה לא מכיר,
ובדיעבד גם לא מאנשים שקרובים עליך אם עם זורקים
הערה כלשהי המטרה הסופית היא לעורר אותך לסטיאוציה
שבא אתה נמצא כרגע.
אם מה שהוא אמר באמת נכון וזה משהו שאת יכולה לשפר, אז הרווחת. אם זה משהו שלא נכון, אין טעם להתייחס לזה בכלל. ואם זה משהו שנכון ואת לא יכולה לשנות... תזכרי שאף אחד לא מושלם, ויש בך המון דברים טובים אחרים.
לאמץ משפט " לא אתעצבן משטויות של אחרים " זה הדבר הנכון לעשות. אבל אם יש אמת בכל זאת אז תחשבי ותלמדי אולי איך לשפר.
את צריכה לומר לעצמך:
מותר לי להתעצבן.
אלו החיים, לפעמים יש כעס שעולה, וצריך לתת מקום לרגש שעולה.
אל תתנגדי לכעס, תני לו להיות בתוכך, ואפילו תתמקדי בו, תרגישי אותו, היי חברה שלו, את תראי שאם את מתייחסת אליו בכבוד, הוא יבוא, יהיה, וילך.

ככה תעשי עם כל רגש:-)