4 תשובות
תכריזי על שטח צבאי סגור
מה כבר אפשר לעשות עם זה?
או שאם יש מישהו קטן ממך שיהיה איתה בחדר,
או שתעברו דירה (לא נראלי יקרה בגלל זה),
או שתמצאי דרך להתמודד עם זה.
אפשר להציב חצי קיר באמצע החדר או אפילו וילון אם באלך-
אבל ממש מה לעשות עם זה
תגידי תודה שאת רק עם אחותך הקטנה ולא עם אח שלך הקטן ואחותך הקטנה

חחח אני סובלת בדיוק כמוך...
שלום דנושית, תקשיבי, תדברי עם ההורים שלך ותנסי לשכנע אותם או משהו, תסבירי להם למה את רוצה חדר ואולי הם יתחשבו בך.
באותו הנושא: