2 תשובות
גם אמא שלי הרבה פעמים כועסת עלי.. אני פשוט לא מדברת איתה אוליי שעתיים או שלוש.. בשביל שהיא תרגע ואחר כך אני באה אליה ושואלת אותה ברוגע:" אמא.. אני יכולה לשאול אותך... ". עם היא תהיה רגוע תשאל/י אותה למה היא כול כך כועס.. להבין את הבעייה.. ועם היא עדיין רגועה וענתה לך על השאלה תנסה/י לתקשר איתה... להסביר לה למה את / ה למה עשיתה ככה שזה עיצבן אותה ובסוף לנסות להשתנות כפי בקשתה או לפחות לנסות.
מקווה שעזרתי...:-)
אין עשן בלי אש...
אל תנסה לדבר איתה היום, תן לה להירגע
מחר תנסה לשאול אותה מה קרה..
באותו הנושא: