6 תשובות
שואל השאלה:
אני בן ולא בת
אני בן ולא בת
חח חשבתי שפתחת חשבון סטיפס של השם " מתמטיקה" כאילו שאתה המקצוע הזה
ואז אתה אומר שאתה לא שווה כלום בלי ביתספר כאילו המקוצע מתמטיקה לא שווה כלום בלי ביתספר
חח חח ח חח חח ח חח חח ח חח
ואז אתה אומר שאתה לא שווה כלום בלי ביתספר כאילו המקוצע מתמטיקה לא שווה כלום בלי ביתספר
חח חח ח חח חח ח חח חח ח חח
תראי אני ממש לא מסכימה עם הדימוי שלך, אבל את יכולה ללמוד גם מחוץ לבית הספר.
שואל השאלה:
הדבר היחיד שגורם לי להרגיש טוב עם עצמי זה הלימודים, זה הדבר היחיד שאני טוב בו
הדבר היחיד שגורם לי להרגיש טוב עם עצמי זה הלימודים, זה הדבר היחיד שאני טוב בו
מה זאת אומרת "לא שווה כלום"? מה זה קשור לבית ספר?
אנונימית