6 תשובות
שואל השאלה:
אני בן ולא בת
חח חשבתי שפתחת חשבון סטיפס של השם " מתמטיקה" כאילו שאתה המקצוע הזה
ואז אתה אומר שאתה לא שווה כלום בלי ביתספר כאילו המקוצע מתמטיקה לא שווה כלום בלי ביתספר
חח חח ח חח חח ח חח חח ח חח
תראי אני ממש לא מסכימה עם הדימוי שלך, אבל את יכולה ללמוד גם מחוץ לבית הספר.
שואל השאלה:
הדבר היחיד שגורם לי להרגיש טוב עם עצמי זה הלימודים, זה הדבר היחיד שאני טוב בו
מה זאת אומרת "לא שווה כלום"? מה זה קשור לבית ספר?
אנונימית