6 תשובות
לא הבנתי...
חח ראיתי את זה כבר, הם טובים אבל יש להם יותר טובים
אנדרדוס גאונים!
הם טובים
חח ^^
ראיתי את הסרטון והבנתי, חח אהבתי את הקטע של "עכשיו גם בלי קיטניות".
באותו הנושא: