4 תשובות
ד. שקר בחוץ כלי הדם מתכווצים כדי לשמור על חום הגוף
אני חושבת שתשובה ד
כי למדנו באקולוגיה (שזה כמובן חלק מביולוגיה) שכשקר כלי הדם שבעור מתכווצים וכשחם הם מתרחבים (וזאת הסיבה שאנחנו מסמיקים) אבל לא הבנתי מה הכוונה ב"היקפיים" אז זה או א או ד'
אנונימית
באותו הנושא: