9 תשובות
אני
במיוחד שאחרי החופש יש לי משהו כמו 6 בגרויות ):
וואי כל כך נהניתי בחופש וישנתי כמה שבאלי ומתי שבא לי:\ מבאס לחזור לבית ספר חחח שכחתי אפילו איך כותבים p:
גם אני. ) ':
איזה דיכאון. ):
שואל השאלה:
יואו ממש עודדתם אותי:) חשבתי אני היחידה...
אנונימית
אני אבל לפחות עוד מעט יש חופש גדול:))) יש למה לחכות ולסבול
גם אני קצת, אבל בסוף מתרגלים לזה את תראי שיהיה לך בסוף רגיל, את תתרגלי.
אני לגמרי!
אבל את תתרגלי ותחזרי בקלות לשגרה, כמו כל פסח שעברת עד עכשיו (:
אניי: (: ( וכולם..
אניי: (