3 תשובות
הם מעדיפים שתהיא לבד בלי חברים ביכלל ידידים הם האויבים הכי גדולים שלהם
לא אגיד שזה באמת משנה, תלוי לגבי החברים עצמם.
אבל באמת, אני מעדיף פחות חברים, כי זה פחות שמות שאני צריך לזכור.
אבל באמת, אני מעדיף פחות חברים, כי זה פחות שמות שאני צריך לזכור.
וואו בת עם קצת ידידים יכול להיות מושלם, פחות רעש והרגשה טובה ובטוחה יותר
באותו הנושא: