6 תשובות
לא את ממש לא היחידה וגם אני לא אשכנזיה.. ואני מכירה מרוקאים שלא חגגו
אנונימי
גם אני לא חח
גם אני לא, בחיים לא הייתי במימונה חח אני אשכנזיה
גם אני לא
רוסייה גאה =)
חח גם אני לא
גם אני לא