17 תשובות
בקלות.. אני שברתי תיד כשעיקמו לי אותה חזק...
שואל השאלה:
וזה כואב מאוד?
אנונימי
אני זוכרת משהו עם מלח או משהו
או קרח
אוה קרח זה לכוויות
יש שיטה
אני לא זוכרת..
כן..
שואל השאלה:
איך אפשר לשבור אותה
אנונימי
דקה
את לוקחת קליפות של תפוח אדמה
שמה על היד
ואז אחרי כמה שעות
התפוח אדמה מפריש חומר
ואז העצם שלך נשברת..
שואל השאלה:
כי נמאס לי מהחיים האלו
אנונימי
שואל השאלה:
למישהו יש דרך
אנונימי
מה הקשר חיים ליד? אם תשבור/י את היד עדיין ימאסו לך החיים.. זה לא משנה
שואל השאלה:
יש דרך?
אנונימי
תבקש שמישהו יעקם לך אותה...
אנונימי
שואל השאלה:
תודה
אנונימי
שואל השאלה:
עדיף להיתבאד
אנונימי
עדיף לדפוק תראש בקיר אוליי יבוא קצת שכל...
אנונימי
למה אתם עונים לה? אתם לא מבינים שהיא תפגע בעצמה? תתעלמו מהשאלה הזו.
שואל השאלה:
אני רוצה לדעת איך מה מפריע לכם תענו בבקשה!
אנונימי
צומי...
אנונימית