17 תשובות
בקלות.. אני שברתי תיד כשעיקמו לי אותה חזק...
שואל השאלה:
וזה כואב מאוד?
וזה כואב מאוד?
אנונימי
אני זוכרת משהו עם מלח או משהו
או קרח
אוה קרח זה לכוויות
יש שיטה
אני לא זוכרת..
או קרח
אוה קרח זה לכוויות
יש שיטה
אני לא זוכרת..
כן..
שואל השאלה:
איך אפשר לשבור אותה
איך אפשר לשבור אותה
אנונימי
דקה
את לוקחת קליפות של תפוח אדמה
שמה על היד
ואז אחרי כמה שעות
התפוח אדמה מפריש חומר
ואז העצם שלך נשברת..
את לוקחת קליפות של תפוח אדמה
שמה על היד
ואז אחרי כמה שעות
התפוח אדמה מפריש חומר
ואז העצם שלך נשברת..
שואל השאלה:
כי נמאס לי מהחיים האלו
כי נמאס לי מהחיים האלו
אנונימי
שואל השאלה:
למישהו יש דרך
למישהו יש דרך
אנונימי
מה הקשר חיים ליד? אם תשבור/י את היד עדיין ימאסו לך החיים.. זה לא משנה
שואל השאלה:
יש דרך?
יש דרך?
אנונימי
תבקש שמישהו יעקם לך אותה...
אנונימי
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימי
שואל השאלה:
עדיף להיתבאד
עדיף להיתבאד
אנונימי
עדיף לדפוק תראש בקיר אוליי יבוא קצת שכל...
אנונימי
למה אתם עונים לה? אתם לא מבינים שהיא תפגע בעצמה? תתעלמו מהשאלה הזו.
שואל השאלה:
אני רוצה לדעת איך מה מפריע לכם תענו בבקשה!
אני רוצה לדעת איך מה מפריע לכם תענו בבקשה!
אנונימי
צומי...
אנונימית
באותו הנושא: