3 תשובות
שואל השאלה:
אני עושה אצל קוסמטיקטית
אני עושה אצל קוסמטיקטית
אנונימית
תירגעי ותנשמי... זה לא כל כך נורא ומתרגלים לזה אחרי כמה תלישות.
אנונימית
חח ממה יש לפחד שטויות זה כאב של שניה תגידי לאמא שלך לעשות לך ככה יהיה יותר מהר