7 תשובות
את בטוחה שזה עושה לך טוב להיות כל היום בבית?
בלי לצאת, להיות עם חברים, לטייל?
לזה שואלת השאלה מתכוונת, היא אמרה " בכלל לא יוצא מהבית ".
כן (:
אנונימית
ממש לא
אולי סתם קשה לו להשיג חברים כי הוא ביישן או משהו, או שהוא סתם לא כל כך אוהב לצאת. הוא לא בהכרח בדיכאון.
לא, יש כאלה שאוהבים להישאר בבית
אני כמעט ולא יוצאת מהבית ואני מאושרת מחיי. התגובה הראשונה טועה
אני לא יוצאת כימעט מהבית ואני לא בדיכאון
כן, איזו עוד סיבה יש לו לא לצאת מהבית?!
הוא מתבודד, הוא מונע מעצמו חברים.. הוא לא חי כמו שצריך, הוא סגור בפני עצמו כל הזמן.. אז כן הוא דכאוני.