4 תשובות
כי הם אנשים שניצלו מכל מה שהיה והגיעו לכאן לספר
שואל השאלה:
אבל הם לא ניצלו אף אחד לא הציל אותם הם שרדו שם
אבל הם לא ניצלו אף אחד לא הציל אותם הם שרדו שם
אנונימי
זה לא נכון לקרוא להם ניצולי שואה... הם שרידי השואה כי הם שרדו את מה שהיה שם... אנחנו ניצולי שואה כי לא עברנו את זה.. הם עברו..
הם כן ניצלו ה' אציל אותם ממות
באותו הנושא: