7 תשובות
נראה לי יהיה חרא בדשא הגדול.
יותר טוב..
לא נעים בדשא כזה בכלל
מה עושים את הבמות של הצמעות בגן העתידני?
אנונימי
שואל השאלה:
לא, הבמות בדשא הגדול של מרכז אפרידר.
לא, הבמות בדשא הגדול של מרכז אפרידר.
גרוע.. עדיף איפה שהיה איפה שהיה פעם...
old but gold
old but gold
יותר כייף ביד לבנים
באותו הנושא: