התחברות הרשמה

עכשיו כולם כותבים שמות חמודים באינסטגרם - תנו לי רעיון משהו לעשות עם השם שלי XD

30 באפריל 2014, 19:39
אינסטגרםInstagramכינוייםשמותכינוי    
תשובה אחת
אבל אנחנו לא יכולים לראות מה השם שלך כי שלחת בעילום שם.. ולא רשמת בשאלה את השם שלך
o
omergal9
באותו הנושא:
מתי כותבים כול ומתי כותבים כל?
למה כולם כותבים #את_מטוס?
הצעות לשם לארנב? שמות חמודים.
מה זה בס"ד ולמה כולם כותבים את זה בלמעלה של המחברת?
מה זה שצ? כולם כותבים את זה-_-
אני שונאת תינוקות כולם חושבים שתינוקות חמודים אבל תינוקות סתם מביאים לי עצבים רק אני ככה?
איך כותבים את השם רועי באנגלית ואיך כותבים את השם רוי?
מהזה קיק? כולם כותבים
איך כותבים "אף אחד לא מושלם אבל אני זה לא כולם" באנגלית?
אתם יכולים לתת לי שמות חמודים לילדים בסימס, בנות ובנים, רצוי אמריקאים תודה לכל העונים
למה כולם כותבים AA ואז את השם שלהם בסנאפצט?