7 תשובות
תלוי מתי, ובאיזה הרגשה.
שמח/ה
עצוב/ה
כועס/ת
___________
מקווה שעזרתי
, נאווה:)
שמח/ה
עצוב/ה
כועס/ת
___________
מקווה שעזרתי
, נאווה:)
אני לא אגיע למצב של טלפון וכאלו, אבל גם אם כן, אז לא, בלי תמונות.
לא.. דברתי פה עם כמה וממש חיבבתי אותם והם בקשו תמונה קיק או משמהו אבל לא נתתי להם כלום.. כי גם אם אני ממש מחבבת אותם אני לא מעבירה פרטים דרך האינטרנט
אני נותנת מספר אבל אפעם לא מביאה תמונה שיסתפקו בתמונת פרופיל של הווצאם
עשיתי את זה פעם אחת, ואני מצטערת על היום שעשיתי את זה כי מצד אחד אני לא יכולה לנתק את הקשר, ומצד שני זה קשר מטומטם.. לא מומלץ. בכלל לא.
יש אחד כזה והוא נסיכיי והוא חבווד שליי
כן..
באותו הנושא: