6 תשובות
שואל השאלה:
חיחיחיחיח תודה לכם ^_^
מה שזאת מעלי אמרה חוץ מהדוגמה של הוויטמינים כי וויטמינים זה אן אורגני!
אנונימי
ויטמינים זה חומרים אורגנים.. אני למדתי על זה חחח.
חומרים אורגניים זה פחמימות חלבונים שומנים וויטמינים שמקורם ביצורים החיים ויש חומרים אורגניים שמיוצרים על ידי האדם
חומרים אנאורגניים זה מים ומלחים=מינרלים שמקורם בדרך כלל בטבע הדומם.. ♡
נורא קל לכתוב את זה בגוגל ויתן לך הסבר מצוין יותר ממה שיביאו לך פה. עצלנים נהיו פה..
אנונימית
אורגני זה מה שיש בו את שלושת המולקולות שהן: פחמן מימן וחמצן. ואנאורגני זה חומר שעשוי לא מכל ה3 האלה. אורגני לדוגמה: סוכר, ואנאורגני: פד''ח או חמצן