2 תשובות
לדעתי זו השאלה הפחות חשובה.
השאלה היא עד כמה בטיחותך אתה ובטיחות האחרים בהם אתה עלול לפגוע חשובה לך?
נניח שהחוק מתיר זאת, מה הסכוי שזה יטה את הקשב של נהג מלהתרכז במשימותיו על הכביש?
זו השאלה המכרעת.
והתשובה לפי הבנתי מסטטיסטיקות של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה היא:
שלפני ששמים רמקולים על כלי רכב דו גלגלי, חשוב לזכור שעל כל 100,000 ק"מ נסיעה רכב דו גלגלי עושה פי חמש תאונות מרכב ארבע גלגלי.
כעת יותר ברור מדוע יש להזהר מכל הסחת דעת על רכב דו גלגלי.
בריאות שמחה ואהבה
שוקי וייס
רפואת יחסי אנוש
השאלה היא עד כמה בטיחותך אתה ובטיחות האחרים בהם אתה עלול לפגוע חשובה לך?
נניח שהחוק מתיר זאת, מה הסכוי שזה יטה את הקשב של נהג מלהתרכז במשימותיו על הכביש?
זו השאלה המכרעת.
והתשובה לפי הבנתי מסטטיסטיקות של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה היא:
שלפני ששמים רמקולים על כלי רכב דו גלגלי, חשוב לזכור שעל כל 100,000 ק"מ נסיעה רכב דו גלגלי עושה פי חמש תאונות מרכב ארבע גלגלי.
כעת יותר ברור מדוע יש להזהר מכל הסחת דעת על רכב דו גלגלי.
בריאות שמחה ואהבה
שוקי וייס
רפואת יחסי אנוש
ברוב האופנועים "הכבדים", אופנועי תיור, כלומר בעלי נפח מנוע גדול מותקנת מערכת סטראו + רמקולים
אגב:
רכיבה/נהיגה עים שתי אוזניות אינה חוקית! מאותה סיבה שציין מר שוקי וייס.
אגב:
רכיבה/נהיגה עים שתי אוזניות אינה חוקית! מאותה סיבה שציין מר שוקי וייס.
באותו הנושא: