2 תשובות
עם זה בתנוך
זה לא עם מחט, זה עם כמו אקדח כזה, זה לא כואב
עשיתי 4 במכה
זה בדיוק שנייה פשוט תעצמי עיניים תספרי עד שלוש ואל תסתכלי על המחט זה עובר ממש מהר ולא כואב בכלל