6 תשובות
חח כןן..
אבל הדבר הכיי הכיי הכיי מעצבן בסטיפס זה בטיפים או בשאלות לפעמים שקודם מציגים לך את הנושא ואז עושים לך את הקו הזה (-) ואז כותבים אותו דבר עם מילת שאלה.
אין דבר יותר מחרפן מזה!
_________________
דוגמאוות:
טיפול בזעזוע מוח אחרי חבלה או נפילה - איך מזהים זעזוע מוח מנפילה או חבלה?
משחק ההיכרות "לו הייתי עץ" - איך משחקים "לו הייתי עץ"?
אתר לצפייה בסרטים ישנים חוקיים בחינם - איפה אפשר לצפות בסרטי קולנוע חוקיים ברשת?
__________________
אני פשוט מתעצבנת שאני רואה את זהה! די תכתבו תשאלה וזהו
כן ובמיוחד בטיפים שכותבים עם זה -
חחח כן.
כי אח"כ זה גם קשה להחליט אם זו שאלה או לא, יש פה שאלות לא מובנות.
קצת חחח
חח חשבתי שאני היחידה שככה
לא.
זה לא משנה..