2 תשובות
לזה שמעלי זה כן פנימי השנה אין מיצבים חיצוניים, ואני עושה אותו ברביעי 😭
עשיתי אותו בשנה שעברה, ואני חייב להגיד שהוא מאוד קל. בעיקר בגלל העובדה שהוא משווה עם בתי ספר אחרים, ונכתב ע"י משרד החינוך. הוא לא מבחן פנימי ולכן אין מה להילחץ ממנו.