6 תשובות
הייתי לוקחת מחול כי אני אוהבת לירקוד ואני רוקדת כבר 12 שנה והייתי לוקחת גם מוזיקה כי אני מנגת ושרה ^^
מוזיקה-כי זה אהבה:)
הייתי לוקחת כלכלה ואומנות לדעתי זה מה שהכי מעניין אותי (:
אומנות או מחול (למרות שזה לא נותן לי שום דבר)
כי גאוגרפיה אני שונאת
מדעי המחשב זה מקצוע התאבדותי מבחינתי
ערבית אני בכלל לא יודעת וגם ככה יש לי בעיה עם שפות
מוזיקה - אני לא יודעת לשיר \ לנגן o_o
כלכלה נשמע משעמם
אז... מחול זה כיף כי אני אוהבת לרקוד, ואומנות זה גם נחמד כי אני אוהבת לצייר
כי גאוגרפיה אני שונאת
מדעי המחשב זה מקצוע התאבדותי מבחינתי
ערבית אני בכלל לא יודעת וגם ככה יש לי בעיה עם שפות
מוזיקה - אני לא יודעת לשיר \ לנגן o_o
כלכלה נשמע משעמם
אז... מחול זה כיף כי אני אוהבת לרקוד, ואומנות זה גם נחמד כי אני אוהבת לצייר
מוזיקה כי אני חיה את זה!
מוזיקה, אומנות ומחול נשמע הכי מעניין וכיף
באותו הנושא: