5 תשובות
אני לא אוהבת חרדים
חלקם חרא של אנשים שבכלל לא אוהבים את המדינה, אבל אם נסתכל על כל החרידים ביחד, הם לא בסדר כי גם הם צריכים לשרת בצבא ולעזור, להתפלל לא יעזור לאף אחד.
שונא חרדים!
שהם בני אדם בדיוק כמונו...
הכל בסדר איתם... בני אדם
רגילים
יש סבבה אבל יש גם השם ישמור.. הייתי בקשר עם חרדי מבני ברק פתאום קיבלתי צילצול ממשטרת הצניעות שאמרו לי שאם עוד פעם אחת נדבר הם יספרו להורים שלי וזה לא יגמר טוב..