4 תשובות
סולחת.
תחסום אותו -_-
"יש לך המון אומץ לומר ככה דבר כזה"
מדובר בבת, למי שלא הבין
בן לעולם לא יגיד " ידיד שלי אמר לי " בן יגיד "חבר שלי אמר לי "
תפעילו קצת את הקופסה... -_-
אם את מרגישה אליו בחזרה אז תגידי " זה בסדר, הדדי.. " ותעשי את הסמיילי המודאג הזה חחח
ואם את לא מרגישה אז תגידי " אתה לא מפיל את זה עלי, זה בסדר, אני פשוט לא חושבת שזה מתאים.. "
בן לעולם לא יגיד " ידיד שלי אמר לי " בן יגיד "חבר שלי אמר לי "
תפעילו קצת את הקופסה... -_-
אם את מרגישה אליו בחזרה אז תגידי " זה בסדר, הדדי.. " ותעשי את הסמיילי המודאג הזה חחח
ואם את לא מרגישה אז תגידי " אתה לא מפיל את זה עלי, זה בסדר, אני פשוט לא חושבת שזה מתאים.. "
באותו הנושא: