התחברות
הרשמה
מה לעשות כשאתה מרגיש שחברה שלך לא אוהבת אותך יותר?
20 במאי 2014, 21:34
רגשות
תשובה אחת
לקחת אותה לשיחה לספר לה לפתוח הכל ומה שיהיה יהיה
בהצלחה
מ
מאמי אחותך -_-
באותו הנושא:
יש כאן משתמש שאתם מרגישים שאתם מאוהבים בו?
גם אתם מרגישים את ההרגשה הריקה הזאת אחרי שאתם מפסיקים לדבר עם אדם שאתם ממש אוהבים?
מה עושים כשאתה מרגיש שהחיים בזבל?
מה לעשות כשאתה מאוהב במישהי והיא שונאת אותך?
בנות, אתן אוהבות מישהו עם ביטחון עצמי גבוהה או שאתם מעדיפות יותר את הרגישים והשקטים?
תתארו במילה אחת מה אתם מרגישים כאשר אתם רואים/מדברים עם הבן אדם שאתם אוהבים.
גם לכם יש תקופות שאתם בדיכאון אבל רק כשאתם בבית, כאילו כשאתם בבית ספר אתם מרגישים טוב ופתאום כשאתם מגיעים לבית ואתם בלי חברים אתם שוקעים בדיכאון, זה קורה גם לכם?
מה אתם מרגישים כשאתם אוהבים מישהו?
בנים ככה אתם מרגישים כשאת מאוהבים?
הייתם מרגישים רע אם הייתם מתעלמים ממי שאתם אוהבים בשביל שישחרר ממכם?
חברה שלי כתבה מה אתם מרגישים כשאתם קוראים את זה?