6 תשובות
לא מוזר בכלל.
אמא שלי 1.63 ואבא שלי 1.92.. זה בסדר גמור (:
מוזר לעין בעיקרון, בטח מוזר גם בשביל שניהם ולא הכי נוח
אבל זה לא משהו חריג במיוחד, ולמי אכפת
לא מוזר בכלל! אצלי זה ככל שהחבר יותר גבוה יותר טוב
שואל השאלה:
כן.. אבל ממש ממש גבוה בקושי מגיעה לו לכתף.. חחח
זה לא מוגזם (: העיקר יש אהבה.
זה ניראה קצת מגוחך אבל למי אכפת?! (;
אנונימית