5 תשובות
הכוונה לקחת דברים בצורה יחסית
פרופורציות זה מידות נכונות. לקחת את החיים בפרופורציות זה להתנהג בהתאם לכל דבר... לא לעשות פיל מזבוב...
אם מצטערים על משהו- להצטער רק במידה, לא להגזים, להביט על אחרים שאין להם גם חמישית ממה שיש לך. או שיש להם (צרות) פי חמישים משלך
בבקשה קישור מסטיפס
קישורים מצורפים:
כול אחד מפרש את זה אחרת, אבל כאילו זה אומר אם קורה משהו אז לא לקחת את זה ליותר מידי קיצוניות, כאילו סה"כ לקחת את הכול בפרופורציה ביחס לשאר הדברים האחרים ולא להתייחס אל משהו כאילו הוא סופי ומוחלט
באותו הנושא: