3 תשובות
זה אכן לא טוב. ארוחת הבוקר היא הארוחה הכי חשובה ביום. אם יש לך ריח מהפה תצחצחי שיניים לפני שאת יוצאת לבית הספר. ואם הבטן שלך מתנפחת זה נורמלי, כי זה נגרם בגלל האוכל. זה קורה גם בכל ארוחה. אל תדלגי על הארוחה בבוקר.
The Doctor
ארוחת בוקר היא הארוחה הכי חשובה ביום.
ריח מהפה? תצחצחי שיניים. או שתאכלי משהו שלא עושה כל כך ריח מהפה, כמו סלט וחביתה.
מה לא טוב בארוחת בוקר? זה מעולה. תשתי גם הרבה מים בבוקר - זה מאוד בריא.
אם הבטן שלך מתנפחת - לכי לשירותים.
ריח מהפה? תצחצחי שיניים. או שתאכלי משהו שלא עושה כל כך ריח מהפה, כמו סלט וחביתה.
מה לא טוב בארוחת בוקר? זה מעולה. תשתי גם הרבה מים בבוקר - זה מאוד בריא.
אם הבטן שלך מתנפחת - לכי לשירותים.
שואל השאלה:
היא לא מתנפחת כי אני צריכה לשירותים זה בגלל שאכלתי
היא לא מתנפחת כי אני צריכה לשירותים זה בגלל שאכלתי
אנונימית