3 תשובות
כן תקני ערכה של מכון נעם שמעתי שהם מתמכים בזה אז זה טוב בהצלחה
מומלץ מאוד למרות שכמה שתתאמני הם יכולים לפסול אותך בלי סיבה,
גם ככה המבחנים האלה לא קשורים לתפקיד, ממליץ לך לא ללכת לזה בכלל, סתם בזבוז זמן
אם זה ממש חשוב לך אז כן, שיהיה בהצלחה..
באותו הנושא: