2 תשובות
הייתי רוצה לבוא אבל הכרטיסים בטח עולים הרבה
אני אולי אקפוץ להופעה ואשב על הדשא מחוץ להופעה עצמה - שומעים ומרגישים אותו דבר כמו אלו ששילמו 300 שקל בעמידה על הדשא, רק פשוט אחרי הכניסה.
באותו הנושא: