2 תשובות
אם הפנים נראות לבנות שזה כבר חולני, אז אומרים שהעור חיוור.
יש כל מיני גוונים של לבן, אלו שבקיצוני הם "חיוורים".
אני כזאת.. אבל לפעמים
ואני מכירה דווקא מישהי לא הכי בהירה והיא חיוורת טבעי
אנונימית
באותו הנושא: