2 תשובות
שמישהי שהיא יפה ממש אפשר לראות עליה את זה והיא נראת "וואו" כזאת, ומישהי שאומרים שהיא נראת טוב זו מישהי עם מראה נחמד ונאה, לדעתי:)
בדרך כלל ה"יפות" הן העדפה ראשונה אצל בנים וה"חמודות" הן סוג של העדפה שנייה אבל כל אחד והטעם שלו!...
באותו הנושא: