7 תשובות
זה שם בסדר..
תראי תומר זה קצת מוזר את יכולה לבחור משהו קרוב אבל למשל -תמר, תמרה.
אבל דלעתי זה שם יפה ויתאים גם לבת:)
אבל דלעתי זה שם יפה ויתאים גם לבת:)
אין שנים לשמות.
אני אישית חושבת שתומר זה ממש יפה לבת אבל תום קצת פחות (גם לבן וגם לבת).
אני אישית חושבת שתומר זה ממש יפה לבת אבל תום קצת פחות (גם לבן וגם לבת).
אני מכירה מישהי שקוראים לה עומר וזה דווקא די מגניב..
כן. מוזר. ולא נשי.
אנונימי
שואל השאלה:
אני שונאת את השם תמר ועוד יותר תמרה. ואמרתי תומר לא עומר!
אני שונאת את השם תמר ועוד יותר תמרה. ואמרתי תומר לא עומר!
אנונימית
לדעתי בת צריכה לקבל שם נשי, תומר זה סבבה אבל אני לא אוהבת את השם הזה גם לבן, עניין של טעם יש כאלו שיגידו לך שזה מיוחד ויפה...;)
באותו הנושא: