11 תשובות
אני לא ממש
טוב אני גבר אני זה שאמור לתת תחיבוק
טוב אני גבר אני זה שאמור לתת תחיבוק
אני איתך..
כן.. מכירה את ההרגשה!
כן, מאוד מזדהה עם זה.
וואלה נכון!
מזדהה איתך -,-
כן
מזדהה:/