11 תשובות
אני לא ממש
טוב אני גבר אני זה שאמור לתת תחיבוק
אני איתך..
כן.. מכירה את ההרגשה!
כן, מאוד מזדהה עם זה.
מזדהה איתך -,-
כן
מזדהה:/