6 תשובות
אני בכללית
והיא טובה
אין קופת חולים הכי טובה כל אחד ומה שהוא מעדיף
זה כמו הוט או יס חח

ואני במאוחדת..
אני במכבי
ונראה לי שלכל קופת חולים יש את היתרונות והחסרונות
מאוחדת, והיא טובה
מאוחדת תמיד!
yx
כללית בסט פרנד פוראבר עד הקבר